Dagens bild gav mig möjlighet att dokumentera mitt temporära kontor som jag idag har färdigställt hos min kära mor. Den gav mig också möjlighet att testköra min relativt nya batteriblixt, som jag hittills har testat sparsamt. Jag är väldigt nöjd med både kontor och blixt, det känns nästan som hemma. Det kommer blir bra det här, jag är så innerligt tacksam för alla människor runt mig som ställer upp. De gör den här två månaders ”hemlösheten” väldigt smidig.
Kontor hos mor
- 2014/01/26
- Fotografering / Porträttfotografering
- 0 Comments
Etiketter: En bild om dagen, Fotograf Ale, Fotograf Göteborg, Fotografering, Hemmastudio, Lightroom, Nikon, Nikon 16-35mm 4.0, Nikon D800, Photoshop, Porträttfotograf, Porträttfotografering, Studioblixtar, Studiofoto, Studiofotograf, Studiofotograf Göteborg, Studioljussättning
